Thursday, May 19, 2011

I'm back in action~

Wow.. DAh lama rasanya tak update blog aku ni. Last skali masa lepas aku join buat Mural Alam Impian (Gambar bersepah dalam blog ni)

Pas cuti raya cina bulan 2 hari tu, aku memulakan kerjaya aku kat tempat praktikal aku dulu. Yeahh i was so lucky to spend 2 months of internship there. Tahun lepas aku praktikal dari bulan 5 sampai 7, so banyak gila benda yang aku blaja dari situ. Owh lupa nak introduce, tempat aku praktikal a.k.a tempat keja aku skarang ialah GALERI CHANDAN or kalo berminat boleh log on to http://www.galerichandan.com/ untuk tengok-tengok ape event baru kitorang.

Sambung balik cerita, so sekarang aku keja di GALERI CHANDAN. Start bulan 2 haritu ( 7/2) sampai la sekarang ni. Lebih kurang 3 bulan lebih dah aku keja.

So sekarang aku nak sangat2 aktif balik menaip entry (harap sangat ada idea bernas). En Nazli a.k.a my boss pon encourage supaya kitorang di bahagian art utk aktif ber-blog. Dan aku memilih bahasa melayu and campur2 bahasa inggeris c:




sufian

2 comments:

  1. oh, kat kelana square ada satu kampeni art gak
    nama dia galeri apetah aku dah lupe
    ada sorang senior itm melaka kat sana aku penah nampak, mungkin ko kenal kot
    hehehe

    ReplyDelete
  2. owh really.. bagus2.. start sekrang kena pasang cable nih.. kenal2 orang..

    ReplyDelete